]]>
Locations of visitors to this page
Blog
 
Menu
Archive
Flickr
Picsblog update
De picsblog is wel tof om te doen, maar t leidt wat af vind ik. Alle previews van plaatjes in grijstinten leek me wel wat. Via deze site een lekker klein stukje code gevonden om de hele pagina om te zetten naar grijstinten bij de paginastart): onLoad=javascript:document.body.style.filter='gray()';void(null); Dat werkt op dit moment helaas alleen voor IE5.5+ als ik het goed heb begrepen. Het element 'filter' wordt alleen in de CSS voor IE5.5+ gebezigd. Ik vraag t niet snel en zoek lekker ook verder, maar een crossbrowser oplossing voor mijn wens, anyone?

[update 24-6 17.30] CSS eigenschap voor img: filter:alpha(opacity=30);-moz-opacity:.30;opacity:.30; doet nu de truc :)

Labels:


Comments
Je kunt wel cross browser opacity (doorzichtigheid) zetten. Misschien dat dat een optie is..
Okee, dat werkt inderdaad al beter; te weten IE en FF doen nu mee :)
En ook NS (vanaf 7.2 iig) doet t goed. Alleen Opera is nu nog dwarsligger en uit wat googlen lijkt t erop dat die browser nog geen opacity ondersteunt..?
Comment

 
Search
Links
  • Interesante post(s) elders