]]>
Locations of visitors to this page
Blog
 
Menu
Archive
Flickr
Vaut op Vrijdag Vestifal 1
Het grote-leuke-koppen-spel gaat natuurlijk gewoon door, maar het is ook tijd voor wat nieuws: het Vaut op Vrijdag Vestifal (VVV) .

Op de weg naar huis zonet kwam een drietal motoren me tegemoet gereden. Het was een groepje rijwannabewijs-A'ers van rijschool TopLes (zoiets...). Ik zeg: dat is heel erg vaut en onprofessioneel. Zeker als je dan nog even googlet en hier (ik heb t aangedurfd daarvan ook de Homepagina te bekijken) uitkomt... Maar misschien trekt het de juiste personen?

De resultaten van deze Google query (#1a en b, #2, #3, #4 en #5) zijn ook goed voor wat vaute gedachten.

Comments
Ook vaut:
Uit een e-mail die ik net binnenkreeg (nog wel van een vrouw!).

"vrouwen................. je kan beter kippen houden...... :D
wedstrijdje doen wie de meeste herrie kan produceren?"
(ook een vrouw) Re:

"ja! Heel graag!! wedden dat ik win! ;) :p"
Re: Re:

"Nou dat betwijfel ik!
Wanneer gaan we testen? Misschien is er een geluidmeter te regelen? Ik wil namelijk wel mijn record weten :D"
Comment

 
Search
Links
  • Interesante post(s) elders