]]>
Locations of visitors to this page
Blog
 
Menu
Archive
Flickr
Hebbuhding 2
Een hele tijd terug heb ik over een hebbuhding wat geschreven; de gooi-1-floep-2-klaar tent van Quechua. Nadeel van die tent is dat dat ding in Nederland maar op 1 plaats verkrijgbaar is.

Een soortgelijk model Gelert Quickpitch en de wat eenvoudiger uitvoering QuickpitchSS zijn er ook. Die laatste uitvoering was bij Perry te krijgen voor/tijdens de zomer.

Nadeel van die 1-2-klaar tenten is de omvang na opvouwen (Ø70cm). Het gewicht van de eenvoudige uitvoering van Gelert (slechts 2 kg) weegt daartegen wel op. Die had ik dan ook eind juli aangeschaft.



Helaas was het geen gelukkige aanschaf. Ik heb hem welgeteld twee weekenden kunnen gebruiken. De eerste keer was het prima weer en was er geen probleem. Het tweede weekend echter ging het regenen en bleek de tent lek :( Niet dat het naar binnen stroomde, maar alles was bedekt door een vochtige deken na afloop van de bui en dat is nou niet de bedoeling.



Die aanschaf was ook geen gelukkige door de voetbalschoenen die ik tegelijk kocht. Die hebben het vier weekenden uitgehouden, waarna er een scheur in zat.

Het kostte even wat doorzetting en het slikken van wat ongevraagd, klantonvriendelijk commentaar van de filiaalmanager, maar gelukkig heeft Perry het uiteindelijk correct opgelost door mij mijn geld terug te geven. Dat mag dan ook wel worden gezegd.

Probleem is wel dat ik nu dus weer opnieuw op shoptocht moet gaan. Voorlopig doe ik weer even met mijn oude voetbalschoenen en misschien moet ik dan toch maar op pad gaan om zo'n echte 2" tent te kopen, of moet ik het een hebbuhding laten?

Labels:


Comments
Hmm dat schiet inderdaad niet op zeg!
Comment

 
Search
Links
  • Interesante post(s) elders