]]>
Locations of visitors to this page
Blog
 
Menu
Archive
Flickr
Dicht bij licht


Daarvoor heb ik dus inmiddels (bijna) 6500 foto's gemaakt met mijn digitale camera. Dit is in ieder geval foto IMGP6488. Deze is gekozen als "admin fave". Een group admin kiest hierbij 10-15 favorieten uit recente toevoegingen aan de groep Closer and Closer Macro Photography, die inmiddels meer dan 100.000 foto's bevat. Het voelt dus wel een beetje als waardering :)

Via de stream van deze admin kwam ik ook een handige flickr tool tegen, die houdt automatisch een van al mijn sets bij. Daarin worden nu* in mijn geval de meest interessante** foto's bijgehouden en mijn macro opnames en Autostitch panoramafoto's.

* af en toe wijzigt de inhoud; bij het gratis account kunnen maar 3 sets gemaakt worden
** een combinatie van views, comments en faves

Deze tool is slechts een van de vele. Er zijn eigen Flickr tools in de aanbieding, maar er zijn er meer. En hier en hier zijn nog meer tools startpagina's.

Labels: ,


Comments
Tjeeee! :-)
Comment

 
Search
Links
  • Interesante post(s) elders