]]>
Locations of visitors to this page
Blog
 
Menu
Archive
Flickr
Reageren maar...
Met de basis van Browservulsels Custom Blogger comments form heb ik mijn reactieformulier nu ook (bijna) op orde.

Ik heb er wat (nu ongewenste, sorry aan Browservulsel) code uitgesloopt en de CSS moest wat worden aangepast. Wellicht later voeg ik weer wat van de oorspronkelijke code toe. Als t goed is is net voldoende overgebleven om t te laten werken :)

Reageren maar dus... ;)

[update] toch maar de code ingevoegd om gegevens te kunnen onthouden
[update] bugje onelegant verholpen
[update] bugje elegant verholpen :)

Comments
mooi, dat werkt! :)
Naar smaak aan te passen. Een beetje van jezelf, en een beetje van ...
... -Mag..- uh Browservulsel :)
Uit de oude doos: "Mag ik Maggie-magnetronmenu van u?"
Het genoemde 'bugje' ietwat onelegant opgelost door een post met alleen ingevuld comment uit te voeren als 'anonieme' post

if (postBody.value == '') {
alert('Please enter a comment');
postBody.focus();
return false;
}
if (anonName.value == '') {
anonName.value = anonName.value.replace(/^/g,'Anoniem')
}
if (anonName.value == 'Naam') {
anonName.value = anonName.value.replace(/^Naam/g,'Anoniem')
}
anonURL.value = anonURL.value.replace(/^http:\/\//g,'');
Okee, bovenstaande is teruggedraaid. Browservulsel heeft naar aanleiding van mijn opmerking het probleem verholpen.
i need that cooment system
edited 30.7
Go to the form author : Browservulsel's Custom Blogger comments form
Hahahaha.. begint ie hier ook al? Op m'n persoonlijke site was ie ook al bezig. Ene pakistan: "need that comoment system". Maar een voorbeeld template gepost.
Hee, als editing van comments kan :) ...
edit
cool
another test
Comment

 
Search
Links
  • Interesante post(s) elders