]]>
Locations of visitors to this page
Blog
 
Menu
Archive
Flickr
07-07-07
Heb ik echt veel met 070707..? Ik heb veel van de uitgezonden concerten wel gezien en de bewustwording is belangrijk, maar ik probeer zelf al langer me bewust te zijn van mijn energiegebruik bijvoorbeeld; spaarlampen waar mogelijk, apparaten uit als ik ze niet gebruik, waar ik voorheen bijvoorbeeld rustig mijn computer de hele dag aan liet staan terwijl ik er maar een of twee uur mee bezig was.


'070707-01' originally uploaded to flickr.com by hinderik

Ik werd uitgenodigd voor de 070707 groep op Flickr en heb er zelf wel twee foto's in geplaatst, maar eigenlijk nauwelijks in gekeken. Alleen bij de opening van de groep heel even, maar dat leverde wel een blik op deze prachtige foto op.


'The Only One Organism with Me Tonight' originally uploaded to flickr.com by jiazi

Labels: ,


Comments
Comment

 
Search
Links
  • Interesante post(s) elders