]]>
Locations of visitors to this page
Blog
 
Menu
Archive
Flickr
Italiaans ijs
Lang heb ik gezocht naar iets speciaals voor post 100 (want dat is deze); 100 dagen in 't nieuwe jaar, 100 dagen zonder post, etc., maar ik ga maar gewoon verder.

Ik gaf het al aan; misschien eet ik iets minder ijsjes in Italiƫ, maar het was veel te mooi weer en het ijs was onweerstaanbaar (zelfs 's avonds laat).


klik voor groot formaat of hier of hier voor meer



Ik heb dus weer volop ijs gegeten. Naast 3Bis in Rimini heb ik Del' Cotelli (?) in Pisa* gevonden. De eerste had ik vorig jaar al als uitstekend beoordeeld. Samen met de gelateria in Bologna waar ik Chocolade-Rode peper ijs at (aanrader!) stijgt het ijs bij deze 3 ver uit boven mij bekende Nederlandse salons, hoewel Van der Poel een flinke stap in die goeie richting is.


* in de straat tussen de 2 bruggen, iets rechts van de [1]

Later komen er vast wel weer wat meer verhalen naar boven van m'n verdere verblijf in Italiƫ.

Comments
Comment

 
Search
Links
  • Interesante post(s) elders